IŠSKIRTINĖ DINAMIKA
Moderni važiuoklė, galima visų varančiųjų ratų sistema, paklusnus valdymas ir dinamiška pakaba. Tokiais privalumais gali pasigirti CT6. Modernia kėbulo architektūra pasižymintis bei 3.0 L V6 „Twin Turbo“ variklį turintis CT6 aiškiai atspindi jį kūrusių inžinierių ir mechanikų meistriškumą.
3.0 L V6 TWIN TURBO VARIKLIS
Tereikia jūsų įsakymo, ir CT6 pademonstruos tikrą galią ir paklusnumą. „Twin Turbo“ variklis su dviem turbinomis pasižymi 417 AG (307 kW) galia ir 555 Nm sukimo momentu bei yra pirmasis turbininis variklis automobilių istorijoje, turintis cilindrų deaktyvavimo sistemą ir su automatine „Start/Stop“ technologija. Šios technologijos padeda galingajam varikliui pasiekti pritrenkiantį dinamiškumo ir ekonomiškumo lygį.
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
AKTYVIOS VAŽIUOKLĖS SISTEMA
„Prisijaukinti“ kelią dar niekada nebuvo taip paprasta. Galima „Active Chassis System“ kontroliuoja atskirai kiekvieno rato darbą, pritaikydama važiuoklę besikeičiančioms sąlygoms kiekvieną milisekundę ir užtikrina tolygų važiavimą. Su visų varančių ratų sistema derinama „Active Chassis System“ turi 3 važiavimo režimus („Tour“, „Snow“, „Ice and Sport“), o „Magnetic Ride Control“ leidžia CT6 modeliui tapti nepralenkiamu kalbant apie manevringumą ir valdomumą.
|
KĖBULO GAMYBOS TECHNOLOGIJOS
Sukurtas dar geresniam valdymui, patikimumui bei stabilumui. CT6 dinamiško važiavimo pagrindinė paslaptis yra nauja lengvo svorio architektūra. Automobilio kėbulo lengvumą lemia 13 aliuminio lydinių ir ypač tvirto plieno derinys. Tvirtumas ir lengvumas leidžia mėgautis malonesniu valdymu bei tyla salone.
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
VISŲ VARANČIŲJŲ RATŲ SISTEMA
Patikimas bet kokiomis sąlygomis. Su V6 varikliu derinama „All-Wheel-Drive“ visų varančių ratų sistema ne tik pagerina valdymo savybes, bet ir lemia automobilio ekonomiškumą. Be to, toks derinys visada pasiruošęs padėti sklandžiau įveikti posūkius, ypač esant prastam orui.
|
VAIRUOJAMI GALINIAI RATAI
Didesnį dinamiškumą važiuojant nedideliu greičiu padeda užtikrinti galinių ratų vairavimo sistema, kuri šiek tiek pasuka galinius ratus priešinga kryptimi nei priekiniai. Sukuriamas efektas sutrumpina apsisukimo diametrą ir padeda manevruoti bei statyti automobilį daug patogiau. Važiuojant greitkeliu sistema vėl pasuka galinius ratus tačiau ta pačia kryptimi, kaip ir priekiniai ratai, tad rikiuojantis į kitą eismo juostą ar manevruojant užtikrinamas didesnis stabilumas ir sukibimas.
|
|
|
|
|
 |