Šiek tiek daugiau nei prieš dešimtmetį „Cadillac Racing“ komanda įrodė esanti rimta varžovė tarptautinėse varžybose. 26 pergalės, 91 finišas ant podiumo, 22 pirmos starto (pole) pozicijos ir milžiniškas CTS-V sedano ir CTS-V kupė modelių potencialas. Tačiau tai dar ne viskas. Naujasis, iki 600 AG išvystantis 2016 metų ATS-V.R modelis gavo FIA GT3 homologaciją, leidžiančią jam dalyvauti daugiau kaip 30-yje „GT Series“ lenktynių visame pasaulyje. O geriausia žinia ta, kad gatvėmis važinėti pritaikyti V serijos modeliai pasižymi lenktyniniams modeliams būdingomis savybėmis.
Naujos kartos „Cadillac“ V serijos elitas jau atvyko. Pristatome „Cadillac ATS-V.R. modelį. Aukštos klasės lengvasvoris lenktyninis automobilis turi 3,6 l V6 „Twin Turbo“ variklį, išvystantį 600 AG galią. Modelio svorio pasiskirstymo koeficientas – 49/51 (priekiniams ir galiniams ratams). Kaip ir dera tikram lenktyniniam automobiliui, jis pasižymi puikia aerodinamika ir žymiai pažangesniais sprendimais nei ankstesnių kartų V serijos modeliai. ATS-V.R. modelis puikiai susidorojo su visais FIA GT3 standartų reikalavimais ir gavo leidimą dalyvauti daugiau nei 30-yje GT serijos lenktynių visame pasaulyje.
IIš Flowery Branch miesto, Džiordžijos valstijos (JAV) kilęs Jonny O‘Connellas yra 88 pergalių ir 7 laimėtų čempionatų savininkas. Net 131 kartą jis finišavo ant podiumo, 29-iose trasose įveikė greičiausius lenktynių ratus ir laimėjo net 29 proc. savo visų dalyvautų lenktynių. Štai ką jis galvoja apie „Cadillac ATS-V.R“: „Tai pavyzdys kitoms „Cadillac“ V serijos kartoms. Jo galia, aerodinamikos paketas gali įveikti visus posūkius ir aš nekantrauju tai įrodyti“.
Nottinghame (Didžioji Britanija) gimęs, o dabar Floridoje gyvenantis Andy Pilgrimas laimėjo 64 lenktynes ir tapo 5 čempionatų nugalėtoju. Savo „sąskaitoje“ jis turi 203 podiumus, 42 greičiausiai įveiktus lenktynių ratus ir 14 proc. pergalių koeficientą. Patyręs vairuotojas ir lenktynininkas negali sulaukti, kol išbandys naująjį ATS-V.R.