NESVARBU, KUR VAŽIUOJATE, SVARBU – KAIP
Spustelėjus greičio pedalą prasideda grandininė reakcija. Apgalvota. Preciziškai tiksli. Vienas atsitiktinis pasivažinėjimas šiuo automobiliu tampa tikra aistra ir priklausomybe. Neįmanoma neįsimylėti jo dinamikos, šviesios ir tvirtos struktūros. Kiekvienas šio automobilio komponentas sukurtas taip, kad teiktų malonumą kiekviename posūkyje, kiekviename iki horizonto besidriekiančiame kilometre.
Inžinieriai kruopščiai apsvarstė kiekvieną konstrukcijos milimetrą ir pašalino kiekvieną nesvarbų gramą. Jų darbo rezultatas – vienas lengviausių ir maloniausių vairuoti automobilių savo klasėje.
|
|
|
|
|
|
Vėjas. Didelis greitis. Įkvėpimo kupinas vairavimas. „ATS Coupe“ bet kokiu atveju tvirtai laikosi ant žemės. Aerodinamiką gerinantys komponentai, tarp kurių yra ir galiniai žibintai ar aptaki dugno apsauga, padeda išvengti oro srautų poveikio. Be to, oro aptakas nukreipia oro srovę žemyn ir neleidžia automobiliui prarasti stabilumo praktiškai jokiose situacijose.
|
PRIEKINIAI BREMBO STABDŽIAI
Lenktynių dvasios įkvėpti „Brembo“ priekiniai stabdžiai kaip lygus su lygiu stoja į kovą su galingu „ATS Coupe“ varikliu. Jie taip pat gali pasiūlyti jautresnį ir labiau nuspėjamą stabdžių pedalo eigą bei pasitikėjimą savo automobiliu. Galite būti tikri, kad „ATS Coupe“ sustos netgi greičiau, negu įsibėgės.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAGNIO LYDINIO PAVARŲ PERJUNGIMO SVIRTELĖS
Milžinišką „ATS Coupe“ modelio galią jūs galite valdyti tiesiog pirštų galiukais. Pavyzdžiui, pavaras galite perjungti vieno piršto judesiu. 8 pavarų automatinės transmisijos iš magnio lydinio pagamintos pavarų perjungimo svirtys patogiai sumontuotos prie vairo.
|
Su „Start & Stop“ sistema“ derinamas ypač efektyvus 2,0 l TURBO variklis su turbina išvysto 276 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Jūs galite tai pajusti– tereikia paspausti akseleratoriaus pedalą.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAUJOS 8 PAVARŲ AUTOMOMATINĖS TRANSMISIJOS PAKLUSNUMAS
Jūs – padėties valdovas. 8 pavarų automatinė transmisija bei 2.0 l TURBO variklis ir galiniai varantys ratai puikiai dera tarpusavyje ir gali pasiūlyti greitą reakciją ir paklusnumą jūsų komandoms.
|
MAGNETIC RIDE CONTROL PAKABOS VALDYMAS
Penkių svirčių nepriklausoma galinė pakaba rūpinasi puikiu valdymu. Pasiekti šį tikslą jai padeda šiai klasei neįprasta „Magnetic Ride Control“ adaptyvioji pakabos valdymo sistema, kuri kontroliuoja kelio sąlygas 1000 kartų per sekundę greičiu ir atsižvelgdama į kelio paviršių keičia pakabos darbą bei tuo pačiu užtikrina išskirtinę vairavimo kokybę ir valdymą. Be to, ji turi tris režimus, pasirenkamus atsižvelgiant į vairuotojo poreikius – „Sport“, „Tour“ ir „Snow&Ice“.
|
|
|
|
|
|
Ko verta galia, jeigu negalima jos kontroliuoti? Garsus vairo stiprintuvų gamintojas ZF pasirūpino aukščiausios klasės ZF elektroniniu vairo stiprintuvu, kuris greitai ir užtikrintai reaguoja į vairuotojo komandas bei padeda taupyti degalus.
|